An Unbiased View of webmehr.com

Wiki Article

پس از سخنان مجیدی در حالی كه سكوت جلسه را فرا گرفته بود آقا با آرامش و مهربانی مطالبی را بدین مضمون فرمودند " آقای مجیدی بخاطر هنرمند بودنشان روح لطیف دارند و خیلی حساس هستند.

مهر شرکت در کنار امضای افرادی که در جلسه هیئت‌ مدیره به‌عنوان دارندگان امضای مجاز مشخص می‌شوند، باید درج گردد. این مهر در واقع نشان‌دهنده‌ی انجام معاملات برای شرکت به‌عنوان یک شخصیت حقوقی است.

برای یک لحظه شوکه شدم. دیدم شوخی نمی کند. فکر کردم این هم تجربه ای است. تجربه ی وبلاگنویسی از داخل زندان. گفتم طبعا زندان شرایط خودش را دارد. باید ملاحظات و کنترل شما را بپذیرم ولی آن چه که می نویسم باید حرف های خودم باشد. شما فقط می توانید بگوئید بعضی چیز ها را ننویس. قبول کرد. توکل بر خدا شروع کردم به نوشتن. نمیدانم آیا هر روز اجازه میدهند یا گاه به گاه. هروقت اجازه دادند می نویسم. عجالتا روز اولی چند نکته را مطرح میکنم.

آن کسی که دیدیم اصلا عبدالله مومنی نبود؛ فقط یک پوست و استخوانی بود که تعادل روحی و روانی و قدرت حرف زدن وایستادن و راه رفتن نداشت. هیچ چیزی از عبدالله نمانده است».

مقالات ثبت شرکت قرارداد و نمونه قرارداد مالکیت معنوی همه دسته بندی ها خدمات و تعرفه‌ها

برخی از رسانه های حامی دولت اکنون به خوبی نقش دوست نادان را ایفا می کنند تا دلسوزان کشور آرزوی دشمنان عاقل را به جای نادان ِ دوست بکنند. اکنون عملکرد برخی رسانه های حامی دولت به گونه ای است که به جای آنکه آبی بر آتش های اخیر کشور باشد اما هیزمی بر آتش دشمنان است و عملکرد های ناصواب آنها دل دلسوزان کشور را خون می کند و دشمنان را شاد.

دیروز هم فیاض زاهد، روزنامه‌نگار و از اعضای حزب اعتمادملی (به دبیرکلی کروبی)، را گرفتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: یکی دیگر از دستاوردهای مثبت من در انتخابات و در مناظرات تلویزیونی، ارائه برنامه و راهکارهای توسعه کشور بود.

دیشب حسین نورانی‌نژاد و مهدی میردامادی را گرفته‌اند. حسین نورانی‌نژاد در هماهنگی برنامه‌هایی که در دارالزهرا برگزار می‌شده، فعال بوده. رئیس کمیته اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت هم هست. این‌طور که موج سبز آزادی نوشته نورانی‌نژاد را در خانه یکی از دوستانش بازداشت کرده‌اند.

عزت الله سحابی، وزير سابق برنامه و بودجه، جمهوری اسلامی ايران

هر شرکتی پس از ثبت باید اقدام به طراحی خاصی برای مهر خود نماید. این مهر در واقع در پایان اسناد و قراردادهای شرکت، باید درج گردد.

محفوظ است و کپی برداری تنها با ذکر لینک منبع بلامانع است »

وي گفت: بايد همه افتخارمان اين باشد كه تبعيت از امام راحل در زندگيمان تبلور پيدا كند. بايد كاملا مشهود باشد كه آنچه امام فرمودند را جامه عمل پوشانيده ايم.

متن کامل نامه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی به حضرت آیت الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه به این شرح است :

Report this wiki page